sekali anda tersungkur, Ingatah bahawa anda tidak mahu tersungkur buat selama-lamanya.

Monday 27 February 2012

Exam Week

Assalamualaikum,








Hari ni  Ujian Penilaian 1 dah start . Alhamdulillah, semuanya berjalan Lancar . Cuma, ada masalah sikit dengan sejarah .  huhu :( Aku baca buku yang tingkatan 4 , hampir 60 % . tuptup masuk exam 100 % tingkatan 5 . Tingting, lepas tu start ah gelabah, Tetiba je garu kepala yang tak gatal. Haissh :( tapi,  aku cuba tenangkan perasaan aku, kalau gelabah sure ah tak boleh jawab, Zikir perlahan-lahan dalam Hati, harap Allah bagi petunjuk dan hidayah kepada aku, And Alhamdulillah, I can answer the question .


sentiasa basahkan lidah anda dengan zikrullah 



Esok, exam Kimia . Pray for me okay :)
Lagi beberapa bulan lagi aku akan menduduki peperiksaan SPM
Ya Allah, debaran kian terasa,

Aku harap aku dapat jadi seorang yang tabah, yang kental, yang mempunyai semangat yang kuat .
Lepas ni  tak mau cakap saja tapi tak buat .  Nak kena ubah diri , sikap , penampilan .

Kalau aku tak dapat keputusan yang bagus untuk ujian penilaian 1 ni, tak bermakna aku akan dpat result yang teruk macam ni sampai SPM .

Ingat tak Nick yuvicic cakap apa, " IF I FAIL, I TRY,TRY,TRY,TRY "







No comments: