sekali anda tersungkur, Ingatah bahawa anda tidak mahu tersungkur buat selama-lamanya.

Tuesday 23 October 2012

diary

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah, Trial SPM dan Pra SPM dah habis .. next 2 week THE REAL ONE. SPM .Ooo, Allah, Sesungguhnya, aku masih lagi belum bersedia nak ambik SPM. Serious, Result exam pun tak begitu memberangsangkan. Setimpal lah dengan Usaha aku kan . Usaha pun sikit, Markah pun cukup2 makan lah .

Hubungan aku dengan kawan-kawan, keluarga , cikgu-cikgu, haiwan, Alam.. Alhamdulillah, tak ada conflict. Aku harap, aku tak akan ada conflict dengan mana-mana pihak .

Nak sanggat dapat result SPM elok . berharap sanggat .

Oh yea, hari ni, kawan-kawan aku pergi temuduga Darul Quran . Harap mereka semua lepas semua ujian Darul Quran . Amiiin . :)


Nanti kan , masa dekat Universiti, boleh lagi tak buat experiment dalam group ? . .
hewhew :3



group work . Preparation of salt




Heating 


p/s : Miss Cikgu Aslina ;'(

No comments: